restitutiebeleid

Bestelling wijzigen of annuleren

Klanten kunnen een terugbetaling aanvragen of bestelinformatie wijzigen, voordat het artikel wordt verzonden .

Aankopen mogen niet worden gewijzigd of geannuleerd zonder goedkeuring van ICAN. Bij goedkeuring kan 10% van de aankoopwaarde (minimaal € 50,-) in rekening worden gebracht ter dekking van de herbevoorrading- en bedrijfskosten. Als de bestelling om klantredenen wordt terugbetaald, moet de klant een bepaalde verwerkingskosten betalen, indien geproduceerd.

Een annulering na verzending van het product wordt behandeld als een “retour” met alle toepasselijke kosten. Zie ons productretourbeleid.

Claims voor schade of verlies van pakket

Controleer het pakket zorgvuldig voordat u ervoor tekent.

(1) Als er geen schade is, onderteken dan het product. Als er schade is, vermeld dit dan op de pakbon of weiger de zending en deze wordt teruggestuurd naar ICAN Cycling. Als er een claim wordt ingediend tegen de rederij, geven zij een compensatienummer door. Geef dit nummer aan ICAN Cycling door voor trackingdoeleinden. De retourzending wordt binnen 10 werkdagen na ontvangst van de retourzending geregeld.

(2) Als de artikelen beschadigd zijn, maar geaccepteerd en niet gerapporteerd, is er geen claim tegen het bezorgbedrijf en bent u verantwoordelijk voor de aanschaf van een vervangend product.

(3) Als het pakket in goede staat verkeert, maar het product tijdens het transport aanzienlijk is beschadigd, bewaar dan de vrachtbrief, de verpakking enz. en neem binnen 7 dagen na levering contact met ons op (info@icancycling.de).

Als de zending tijdens het transport verloren gaat, neem dan onmiddellijk contact met ons op ( info@icancycling.de ).

    Retouren en ruilen

    Het retourbeleid is alleen van toepassing op klanten die een bestelling plaatsen op de website. Als het product dat u heeft ontvangen niet overeenkomt met uw bestelling, gebruik het product dan niet en neem contact op met ons klantenserviceteam ( info@icancycling .de ).

    Als een retour en terugbetaling wordt verleend, zijn de volgende voorwaarden van toepassing, tenzij anders overeengekomen met ICAN Cycling:

    1. Het product wordt binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum geretourneerd.
    2. Het product is herverkoopbaar; in de originele verpakking, ongebruikt en ongemonteerd.
    3. Het product zal tijdens het transportproces beschadigd raken door oncontroleerbare factoren.
    4. Raadpleeg hiervoor uw afleverbon Vul het retourformulier in en voeg deze bij het artikel dat u wilt retourneren of ruilen.

    Een mededeling: Klanten zijn verantwoordelijk voor de verzendkosten voor zowel het retourneren van het originele artikel als het verzenden van het geruilde artikel. Er zijn echter geen herbevoorradingskosten.

    Op maat gemaakte producten, producten die niet op voorraad zijn of andere speciale artikelen (uit productie genomen goederen of tweede fabrieksgoederen, enz.) kunnen alleen worden geruild met toestemming van ICAN.

    • Artikelen die worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling, worden beoordeeld door het retourteam.
    • Het product zal tijdens het transport beschadigd raken door oncontroleerbare factoren. Neem binnen 3 werkdagen contact met ons op en toon ons zoveel mogelijk bewijsmateriaal, foto's, video's, enzmogelijk. Wij ondersteunen retournering of vervanging.
    • Nieuwe artikelen of gerepareerde artikelen worden naar u verzonden zodra wij de artikelen ter omruiling hebben ontvangen.
    • We verwerken de terugbetaling voor het artikel binnen 3 werkdagen na ontvangst van de artikelen.
    • Zodra acceptatie van het pakket om persoonlijke redenen wordt geweigerd, draagt ​​de klant de vrachtkosten die tijdens het transport zijn ontstaan.

    Als u om persoonlijke redenen een retourzending of omruiling aanvraagt, moet u de bijbehorende kosten dragen. De klant is verantwoordelijk voor alle kosten die verband houden met de retourzending:

    (1) 10% van de oorspronkelijke aankoopwaarde (minimaal € 50,-). Vullen en renovatie gefactureerd.

    (2) Verzendkosten, douanerechten, douanerechten en andere kosten, tenzij anders vermeld in de garantievoorwaarden.

    • Als de door u gekochte producten vanuit China zijn verzonden

    U dient zelf de retourzending en eventuele verzendkosten te betalen. De verzendkosten in verschillende landen kunnen verschillen. Neem contact op met uw klantafdeling voor de specifieke kostendetails.

    • Als de door u gekochte producten zijn verzonden vanuit een overzees magazijn

    (1) Voor herbevoorrading en revisie wordt 10% van de oorspronkelijke aankoopwaarde (minimaal 50 EUR) in rekening gebracht.

    (2) Verzendkosten, douanerechten, douanerechten en andere kosten, tenzij anders vermeld in de garantievoorwaarden.

    Aanvullende regels voor restitutie:

    • Zodra we uw terugbetalingsverzoek hebben goedgekeurd, verwerken we uw terugbetaling onmiddellijk binnen vijf werkdagen
    • Het bedrag van de terugbetaling is gebaseerd op het bedrag in EUR dat we daadwerkelijk hebben ontvangen, en wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele wisselkoersverliezen veroorzaakt door het terugbetalingsproces van de klant.

    Douane- en invoerrechten
    We zullen ons best doen om belastingen en toeslagen voor onze buitenlandse klanten te vermijden, inclusief het gebruik van vooruitbetaalde douaneverzending in gebieden waar dit mogelijk is, enz. Neem contact op met ons verkoopteam voor meer informatie voordat u bestelt om te bepalen of dit van toepassing is betreft u. Echter; Alle rechten, vergoedingen en kosten zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant. Als u weigert deze kosten te betalen en het pakket naar ons wordt teruggestuurd, zullen we eventuele noodzakelijke kosten in mindering brengen voordat u het resterende bedrag terugbetaalt. Deze kosten kunnen de oorspronkelijke verzendkosten omvatten, die omvatten (maar zijn niet beperkt tot) verzendkosten voor retourzending, herbevoorradingskosten, enz.